ИЗВЕШТАЈ ЗАВОДА ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ КИКИНДА О ЗАДОВОЉСТВУ КОРИСНИКА У СПЕЦИЈАЛНОЈ БОЛНИЦИ ЗА ПСИХИЈАТРИЈСКЕ БОЛЕСТИ „СВЕТИ ВРАЧЕВИ“
У периоду од 20. до 24. новембра 2023.године у Специјалној болници за психијатријске болести „Свети Врачеви“ у Новом Кнежевцу спроведена је анкета задовољства запослених и корисника услуга према стручно-методолошком упутству Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“. Упитници кориштени у нашој установи у току анкетирања су: Упитник о задовољству корисника болничким лечењем, Упитник о задовољству корисника радом специјалистичке службе и Упитник о задовољству запослених.
Након дистрибуције упитника и попуњавања истих од стране запослених и корисника, резултати испитивања унети су у базу Сервиса јавног здрваља. Након провере резултата од стране Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“ исти су достављени надлежном ЗЗЈЗ Кикинда на даљу обраду.
У наставку су приказане оцене добијене након анализе упитника:
ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА БОЛНИЧКИМ ЛЕЧЕЊЕМ
- Обавештења дата пацијенту приликом пријема у болницу, оцена 4,65;
- Организација и брзина пружања услуга дијагностике и терапије током боравка у болници, оцена 4,88;
- Услуге исхране током боравка у болници, оцена 4,65;
- Услуге смештаја током боравка у болници, оцена 4,88;
- Одржавање хигијене собе, оцена 4,92;
- Одржавање хигијене тоалета, оцена 4,88;
- Организација посета, оцена 4,48;
- Обавештења која су дата приликом отпуста из болнице, оцена 4,77
- Поштовање и љубазност сестара, оцена 4,77;
- Време чекања на сестру приликом хитне потребе, оцена 4,92;
- Објашњење процедура, тестова и третмана, оцена 4,76;
- Опште задовољство сестринском негом, оцена 4,77;
- Спремност лекара да дају одговоре на питања, оцена 4,81;
- Објашњења лекара о процедурама, тестовима и третманима, оцена 4,65;
- Поштовање и љубазност лекара, оцена 4,77;
- Способност дијагностиковања здравствених проблема, оцена 4,65;
- Успешност лечења, оцена 4,77;
- Опште задовољство услугама лекара, оцена 4,69;
- Укупно задовољство болничким лечењем, оцена 4,69.
ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА СПЕЦИЈАЛИСТИЧКОМ СЛУЖБОМ
- Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3,97;
- Време чекања у чекаоници, оцена 4,10;
- Чистоћа и удобност чекаонице, оцена 4,15;
- Љубазност медицинске сестре, оцена 4,72;
- Љубазност лекара, оцена 4,59;
- Корисници су време посвећено њима током прегледа и објашњења која су добили у вези са болешћу и планом лечења, оценили са 4,49;
- Укупно задовољство овом специјалистичком службом корисници су оценили са 4,46.
ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА СПЕЦИЈАЛИСТИЧКОМ СЛУЖБОМ У ОДНОСУ НА ВРЕМЕ ЧЕКАЊА НА ПРЕГЛЕД
Корисници који су примљени истог дана без заказивања:
- Време чекања на заказивање прегледа, оцена 4,75;
- Време чекања у чекаоници, оцена 4,75;
- Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,50;
- Љубазност медицинске сестре, оцена 5,00;
- Љубазност лекара, оцена 5,00;
- Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 5,00;
- Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,75.
Корисници који су чекали на преглед мање од 15 дана:
- Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3, 80;
- Време чекања у чекаоници, оцена 4,00;
- Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,08;
- Љубазност медицинске сестре, оцена 4,60;
- Љубазност лекара, оцена 4,60;
- Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,56;
- Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,48.
Корисници који су чекали на преглед од 15 до 30 дана:
- Време чекања на заказивање прегледа, оцена 4,29;
- Време чекања у чекаоници, оцена 4,14;
- Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,29;
- Љубазност медицинске сестре, оцена 5,00;
- Љубазност лекара, оцена 4,29;
- Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,14;
- Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,29.
Корисници који су чекали више од 30 дана:
- Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3,67 ;
- Време чекања у чекаоници, оцена 4,00 ;
- Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,00;
- Љубазност медицинске сестре, оцена 4,67;
- Љубазност лекара, оцена 4,67;
- Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,00;
- Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,33.